İnsan cansız varlıkları da sevebilir ama karşılık gelmez.. Mutlu olursun severken ama sevilmeyi bilmezsin.. Sevilmek daha bir duygu patlaması yaşatır.. Bende takıntılıyım seversem cılkını çıkartırım bunaltırım ondan sonra sevilmek kelimesini lügattan çıkarır ermiş kişi hatun niyetinde olan ahahaha ...
Sevilince insan şımarıyor lan

Ayyyyyyyyy

