Konu
:
İçine kimseyi almadığın dönemler oldu mu? Neden ördün o duvarları?
Tekil Mesaj gösterimi
24 Ağustos 2025, 06:14
#
8
Çevrimdışı
Passed
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: İçine kimseyi almadığın dönemler oldu mu? Neden ördün o duvarları?
Fesat düşünmedim ama farklı anladım..
Hayatıma insan almıyorum artık duygusalım uzaktan şeyapıyom ben artık daha az zarar
Bana bahşedilenler size vereceğim sadakalardır..
Alıntı
Passed
Açık Profil bilgileri
Passed kullanıcısına özel mesaj gönder
Passed - Daha fazla Mesajını bul