Bilgisayar biliyorsun güzel bir işe gir
Biz Y kuşakları diye adlandırıldığımız o kuşaklarız... Teknoloji yokken mahallede oyunlarımız vardı teknolojinin ilk gelişimlerine şahit olduk evlerimize soktuk...
Knight online ve diğer oyunları internet cafe' ortamlarında oynarken ailemiz internet cafe ye gitmesin diye fakir yada zengin olmasına rağmen bizlere evlere bilgisayar aldılar .. O dönemler bilgisayar önemli bir teknoloji idi.. Hele ki evlerde sınırlı sayıda kişilerde vardı... Aileler ders çalışması düşüncesiyle alsada biz her haltı yiyen forumları tanıyan kızları düşüren erkek erkekleri işleten kız modelleriydik o yaşlarda... Yaşlar 14 18 arası ama ağırlık yaş 15 16 17 arası neler yaptık neler..
O dönemler de klavye şıklatması seri hal alınca anne baba eş dost görünce bu çocuk bilgisayar uzmanı yav diyip iyi bir işe girmemizi düşünürdü.. Oysa msn de bilmem ne yapardık