Konu
:
Çayı şekersiz içen insan
Tekil Mesaj gösterimi
14 Ağustos 2025, 13:36
#
19
Çevrimdışı
Frostmourne
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Çayı şekersiz içen insan
Çayın öz tadını alabilen insandır. Ayrıca daha sağlıklı ve formda kalmak isteyenlerin seçimidir. Başta tat garipsenir, zamanla damak şekersiz çaya alışır.
Alıntı
Frostmourne
Açık Profil bilgileri
Frostmourne kullanıcısına özel mesaj gönder
Frostmourne - Daha fazla Mesajını bul