Cevap: "İyi ki varsın" dediğiniz insanlar hala yanınızda mı?
Alıntı:
İlk gönderen: Roman
En son @Kartaliçe ye dedim, seneye bu vakitler bu konuya tekrar uğrayacağım bakalım busefer cevabım ne olacak evet mi hayır mı 
|
Ne zaman dedin

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|