Konu
:
Hiç “keşke şu an başka bir şehirde olsam” dediğiniz oldu mu? Neresi?
Tekil Mesaj gösterimi
10 Mayıs 2025, 14:34
#
2
Çevrimdışı
MaVi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Hiç “keşke şu an başka bir şehirde olsam” dediğiniz oldu mu? Neresi?
Çok oldu,özellikle üşüdügüm zamanlarda hep sicak yerlerde olmak istemişimdir..
Alıntı
MaVi
Açık Profil bilgileri
MaVi kullanıcısına özel mesaj gönder
MaVi - Daha fazla Mesajını bul