Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia
Sanırım ankete dönüştürmek daha iyi olacak. Bu şekilde karışıklık oluyor.
|
Kimse çözemedi sistemi... Bence de ankete dönüştürelim...
Alıntı:
İlk gönderen: Oğuzhan
Bir puanı niye başkasına da aynı şekilde veremeyelim ki ? Öyle uygun görmüşüm sonuçta. İndirsem haksızlık arttırsam haksızlık. @ Mezarkabul
|
Patron öyle dedi...