Xenforo uzmanları
Xenforo uzmanı olunacak bir sistem değildir. Herkes kurabilir herkes zaman sonra anlayabilir.
Karmaşık tarafı sadece ne istediğini bilmemektir..
Bir fikir sunacaksın o fikire en yakın ayarlamayı yapacaksın soracaksın ayarlayacaksın..
Xenforo benim görüşüm bu %70 css ile yapılandırılır görsel olarak.. Lakin püf nokta şudur ki consol dan biçimleyemezsiniz if koşulları ile birlikte takımsal çalışmanız lazım..
Xenforo da şablonların yerini öğrenirsen ana dizin dosyalarını ezberler alışırsan kral sensindir..
Mangal mı yakmak istiyorsun? Yakarsın kanatlanmak mı istiyorsun kanatlanırsın...
Bu arada xf konusunda nirvanaya ulaşmış biri olarak diyorum ki kimse xf uzmanı değildir.. Dediğim gibi ne istediğini bileceksin forumda..
Mesela aşkımızı tavana mı asalım yoksa helvadere barajına mı atalım? Ne alaka ya..