Cevap: Eylul ❤️..
Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia
@Eylul ara ara gelirdi ama son günlerde daha bi aktif olduğunu görmek güzel. Sanırım alışana kadar biraz mesafesini koyuyor, ama alışınca eğlenceli ve uyumlu olduğunu gördüm ve hissetim. @Ayışığı ve @GüL ile çok güzel bir dostlukları olduğunu görüyorum. Dostluğunuz daim olsun. İnşallah daha fazla tanıma fırsatı bulunca tekrar gelirim.
|
Tşk ederim canım guzel düsüncelerin icin

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|