Cevap: Ayışığı.. ❤️
Ayışığı.. ❤️
@Ayışığı ile bir pm ile iletişim kurmuştuk ilk başka forumda, şifresini unutmuştu. O gün görünce yazdı ve o şekilde ara ara girmeye başladı. Son günlerde daha aktif gördüğüme mutlu oldum. Öyle bir sohbetimiz yok ama her geldiğinde bir çiçek ya da kahve konusunda hep seslenir. Gördüğüm kadarıyla sakin bir yapısı var ve çizgisi hep aynı. Umarım zamanla daha tanıma fırsatı bulurum ve güncellerim yine.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|