Alıntı:
İlk gönderen: BuRHaN
Senden gıcıklığı ben aldım Apo ben bir şey diyor muyum  Rekor sendeydi 
|
Hahahahhaha .@
Madeleine ve .@
Dea Dia'ya yaptıkların yüzünden hep
Alıntı:
İlk gönderen: Le Developer
Apo gerçekten duygusal 
|
Neyimi gördün oturup sana şiir mi yazdım sldkdn