Cevap: Çocuk sahibi olmak istememek
Hiç çocuk istemedik halada öyleyiz. Bakamamak değil şu devirde her şekilde sıkıntı. Maddi yönden ziyade manevi yöndende çok sıkıntı. İnsanlar çocuklarını bile koruyamıyor dışarıdaki tehlikelerden, çok kötü zamana denk geldik bu zamana çocuk getirmemek doğmamış çocuğu korumaktır bence.
|