Kimse benimle ilgilenmiyor
Kimse benimle ilgilenmiyor
@
Dea Dia' ya söyledim bakmıyor
@
Supervisor'e haber etmedim bilmiyor
@
Lareina ise beni hiç görmüyor
@
Destina olmasa bitmiştim ben bir hiçtim
Hastayım hasta çorbam tas'ta iyileşemedim
Kimse beni sevmedi sevmiyor
Nedeni yok araştırdım bilinmiyor
Ah kalbim çıt' kırıldı içim kanadı
Pıt göz yaşım yanaklarımdan sıyrıldı
Forumel arkadaşlık mekanıydı hani?
Nerde benim forum oyunlarımda'ki badi?
Ah @
Gece bir sen varsın sessiz çığlığım
Ama seninde haberin yok ölüyorum nerde çılgınlığın
@
BuRHaN' da bakmadı yüzüme çekilişi kaybettirdi
@
İzgi vardı abi diyen o'da bana şimdi ayıp etti
Kaderime mahkum kaldım bakmadı kimse
@
Kadın tanışmadık özürdilerim sanada yazdım bir dize
@
YazYaGmUrU kayseri'den ne ara geçtin ankara merkeze
Sizde bakmayın sorun yok' arkadaşlık gerektirmedi hizmeti size /:
@
HaDeS abi bir sen varsın aklı başında olgun
@
Freyja eski sohbetimiz hatrına senide koydum
Siz ikinizde iyisiniz' ben çok kötüyüm bugün yokum
@
Börteçine nasılsın bilader
Kurt avatarın şekil hal'den haber ver?
İyi misin keyfin nasıl ben ölürken burda?
Doğruya seninlede konuşmadık haberin yok orda
Yok lan yok ölmem ben kötüyüm bişey olmaz
Yeşillik olsun diye etiketledim umarım kimse kızmaz
Elim değdi klavyeye yazayım dedim etiketli bildiri
Unuttuklarım kusura bakmasın ezberimden bu kadar çıktı forumel nicki
Lay lala lay la..