Merhaba Forum Arkadaşlarım
Evet bugün 2024 yılının son günü acı tatlı birsürü anım oldu sizlerle üzüldük neşelendik ben üzüldüm siz moral verdiniz her zaman yanımda oldunuz. Bazılarınız belki sevdiniz beni bazılarınız kızdı öfkelendi sinirlendi. Özellikle hayal mahsulünde sizi eğlendirmek güldürmek için yaptığım videolara resimlere çok kızdınız belkide çoğunuz güldü geçti. Alınan olmuştur aranızda ne hale getirmiş beni dalgamı geçiyorsun sen diyenleriniz bile olmuştur. Haklılar saygı duyarım sevmeyebilirler hoşlanmayabilirler. Ama hiçbiriniz bana sırtını dönmedi özellikle forum adminleri @
Dea Dia olsun @
Lareina @
HaDeS @
BuRHaN @
Madeleine @
İzgi ve diğer arkadaşlar ben sizlerin yerinde olsam şimdiye kendimi atmıştım forumdan özellikle belediye başkanı yapın beni diye @
BuRHaN'ın @
Dea Dia nın başının etini yediğim zamanlar iyi dayandılar benim gibi inat huysuz bir insana onların yerinde olsam dedim yaa kendimi atardım diye

hepiniz uzaktada olsanız birebir görmesemde sizleri ailem gibi oldunuz. Beni aranıza aldığınız ilk günü hatırlıyorum çok güzel karşılanmıştım umarım bu yılda böyle sürüp gider. Yeni yıl hepimize sağlık mutluluk huzur getirsin yeni evlenicek arkadaşların mutlu bir yuvası olsun evlililerin huzuru mutluluğu eksik olmasın inşallah.. Sizleri Seviyorum.. 2025 Yılının ilk gününde görüşmek üzere Şimdiden MUTLU SENELER DİLİYORUM HEPİNİZE..
