Konu
:
"Eş de benim, iş de benim. Eşim çalışacak da ben evde oturacak mıyım?"
Tekil Mesaj gösterimi
19 Aralık 2024, 17:46
#
10
Çevrimiçi
HaDeS
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: "Eş de benim, iş de benim. Eşim çalışacak da ben evde oturacak mıyım?"
Yazık teyzeye ya
Alıntı
HaDeS
Açık Profil bilgileri
HaDeS kullanıcısına özel mesaj gönder
HaDeS - Daha fazla Mesajını bul