Bence gereksiz şeyleri gereksiz yerlere koymak. Ben bunu çok yaparım. Atıyorum 6 da yemek yiyeceğim dedim o sarktı 6 :20 oldu kendi kendime öfkelenirim al sana stres djsfsdm