Konu
:
"Eş de benim, iş de benim. Eşim çalışacak da ben evde oturacak mıyım?"
Tekil Mesaj gösterimi
17 Aralık 2024, 00:03
#
7
Çevrimiçi
BuRHaN
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: "Eş de benim, iş de benim. Eşim çalışacak da ben evde oturacak mıyım?"
Alıntı:
İlk gönderen:
Allecra
Patroniçe oldum hey
gemisini yürüten herkes kaptan ashdjasfk
Laf ebeliğinde sınır yok. Maşallah
Valla sen her işi becerirsin hiç merak etme
Alıntı
BuRHaN
Açık Profil bilgileri
BuRHaN kullanıcısına özel mesaj gönder
BuRHaN - Daha fazla Mesajını bul