Konu
:
"Eş de benim, iş de benim. Eşim çalışacak da ben evde oturacak mıyım?"
Tekil Mesaj gösterimi
16 Aralık 2024, 23:52
#
5
Çevrimiçi
BuRHaN
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: "Eş de benim, iş de benim. Eşim çalışacak da ben evde oturacak mıyım?"
Alıntı:
İlk gönderen:
Allecra
Beni kategorize etme.
Bak söyleyim senden gemi kaptanı olur
Alıntı
BuRHaN
Açık Profil bilgileri
BuRHaN kullanıcısına özel mesaj gönder
BuRHaN - Daha fazla Mesajını bul