Konu
:
"Eş de benim, iş de benim. Eşim çalışacak da ben evde oturacak mıyım?"
Tekil Mesaj gösterimi
16 Aralık 2024, 23:51
#
4
Çevrimdışı
Allecra
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: "Eş de benim, iş de benim. Eşim çalışacak da ben evde oturacak mıyım?"
Alıntı:
İlk gönderen:
BuRHaN
Senden demirci olmaz heveslenme
Beni kategorize etme.
Alıntı
Allecra
Açık Profil bilgileri
Allecra - Daha fazla Mesajını bul