Yakın zamanlarda olsa laf sokardım vsvs ama artık gerçekten o kadar önemsiz ve bir şey ifade etmeyen bir nokta da ki hayatıma bakar o yokmuş sayarım. Laf sokmak, konuşmak kendini anlatmaya çalışmak bile bir his beslediğini gösterir çünkü. Bu da hayatında ki insana saygusızlık olur. Yolu açık olsun. Allah güzelliklerle karşılaştırsın.