Alıntı:
İlk gönderen: Lilith
Icim cok kötp oluyor, Aslinda kac senedir söylüyorlardi .
Dünyayi bu hale getiren bizis *
Gercekten yi günlerimiz oldugunu düsünüyorum su an .
|
Kesinlikle iyi günlerimiz.Artan savaş teknolojisi,sanayi
vb. alanlar özellikle iklimleri çok etkiliyor.Kaldı ki orman
vb. alanları zaten yeterince yokettik.