Konu
:
Yusuf Güney: "Otel ve çadırda kalıyorum. Çadır güzel oluyor.
Tekil Mesaj gösterimi
04 Ekim 2024, 21:07
#
2
Çevrimiçi
HaDeS
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Yusuf Güney: "Otel ve çadırda kalıyorum. Çadır güzel oluyor.
Bu adamın yaşadığı kafadan istiyorum ben de. :
Alıntı
HaDeS
Açık Profil bilgileri
HaDeS kullanıcısına özel mesaj gönder
HaDeS - Daha fazla Mesajını bul