Söyle Bakalım -14-
Söyle Bakalım -14-
Bir alışveriş çılgınlığında satın aldığınız en saçma şey neydi?
@ Savay
Alıntı:
|
Saçma bir şey aldığımı hatırlamıyorum.
|
@ BeSte
Alıntı:
|
Hiç öyle bişe yapmadım hayatım boyunca
|
@ Asya
Alıntı:
|
Abaküs 😂 ne işe yarayacağını bilmiyordum renkleri güzeldir aldım😂
|
@ YazYaGmUrU
Alıntı:
Far paleti
|
@ Gece
@ GüL
Alıntı:
hiç olmadı düşündümde
|
@ Charismax
Alıntı:
|
Ne alırsan 1 milyoncuda satılan dandik kahve makinesi 1 milyondu 2003 yılında... Ben onu 2016 yılında ankara harikalar diyarı parkında fuar'da farklı sanıp 400 tl'ye almıştım... Eve gelince fark etmiştim yediğim kazığı... Çünkü şuan 2024 yılındayız en pahalı fiyatı 80 tl hala...
|
@ hayal2828
@ Fearless
Alıntı:
Hatırlamıyorum
|
@ RauL
Alıntı:
|
Hic alakam yokken kocaman bir saksı almıştım
|
@ Astrea
Alıntı:
|
Gratis indiriminde çok lazımmış gibi 25-30 tane ruj almıştım. Ve bunların rahat 10-15 tanesi aynı tonlarda.
|
Katılan herkese çok teşekkür ederim. 

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|