Konu
:
Hastane bahçelerinde sigara içilmesi
Tekil Mesaj gösterimi
29 Eylül 2024, 14:05
#
4
Çevrimdışı
Passed
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Hastane bahçelerinde sigara içilmesi
2008 öncesi birşey olmadıysa sonrasında'da olmaz.. Nikotin kötü değil
sigarada nikotin bağımlılık diye söyleniyor.. O zaman patlıcanda yemeyin zararlı...
Bana bahşedilenler size vereceğim sadakalardır..
Alıntı
Passed
Açık Profil bilgileri
Passed kullanıcısına özel mesaj gönder
Passed - Daha fazla Mesajını bul