Cevap: Lilith
Bazen forumlarda kullanıcı adını Elis koyanlar görürdüm. Elis diye isim mi olur, derdim ama karşılaşmak da nasip oldu. Çok eğlenceli bir insan ve kafa dengi. Sanki forumlar için yaratılmış gibi... Her gün düzenli konu açıyor, forum oyunlarına yazıyor. Ayrıca müzik zevki de güzel.

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
|