Alıntı:
İlk gönderen: Supervisor
Bir zamanlar genç ve masum "Süper Üye" idim, şimdi "Özel Üye" oldum ve kirlendi forum öhöm şey yani dünya. 
|
Kirlense idi @
Dea Dia eminim eline Vileda, mop ne varsa tutuşturur, camları da aradan çıkartırdı. Bence gayet pırıl pırıl forum