Cevap: Lilith
Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia
@ Lilith burada olmasından mutlu olduğum, bir süre görünmeyince yokluğunu hissettiğim kişilerden biri oldu artık. İlk konuşmamız sizli-bizli olunca, biraz mesafeli biri gibi gelmişti.  Zamanla aslında ne kadar sıcak ve samimi biri olduğunu gördüm. Duruşu sağlam ve kısa zamanda sevdiğim biri oldu. Foruma ve bana desteği o kadar çok ki, iyi ki yollarımız kesişti. Umarım uzun yıllar beraber aynı yolda devam ederiz. 
|
: ) Forum sahibi degil , Forum melegi gibisin ; )
Güzel sahip cikiyorsun : ) ilgin ve alakan icin cok tsk ederim *
Ne kadar güzel yürekli bir insansin *
 
Cok tsk ederim *

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|