Cevap: Çayı şekersiz içen insan
Neredeyse on sene olacak şekeri bırakalı. Çayın şekersiz içilmesi ile gerçek tadına varmış oluyoruz. Şeker atınca tadı bozuluyor ve şekerli sudan farkı kalmıyor. İlla şekerli içecekseniz Erzurum şekeri veya akide şekeri alın, onu karıştırarak için.

B.
|