Tekil Mesaj gösterimi
Eski 17 Ağustos 2024, 08:22   #17
Çevrimdışı
Börteçine
Börteçine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Çayı şekersiz içen insan

Neredeyse on sene olacak şekeri bırakalı. Çayın şekersiz içilmesi ile gerçek tadına varmış oluyoruz. Şeker atınca tadı bozuluyor ve şekerli sudan farkı kalmıyor. İlla şekerli içecekseniz Erzurum şekeri veya akide şekeri alın, onu karıştırarak için.

B.