Cevap: Bir Mesut Özil hikayesi! Alman gibi başladı, Türk gibi bitiyor…
Alıntı:
İlk gönderen: Mezarkabul
Ben Mesut'a Alman milli takımını seçtiğinden beridir kızgınım... Bunu neden yaptı bilemem... Onun durumunda hiç olmadım. Belki yaşadığı futbol çevresinin baskısıydı.
Mesut yurda dönüşün sinyallerini veriyor gibi...
|
elbette yasadiklarini bilemeyiz .
onun icin cok zor oldugundan da eminim gercekten..
Bende , isterdim ..
umarim Türkiyeyi Temsil eder *

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|