Tekil Mesaj gösterimi
Eski 17 Temmuz 2024, 17:30   #1
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
*** Söyle Bakalım -13-

Söyle Bakalım -13-




Sıkışmış hissettiğinde kendini nasıl motive edersin?

@HaDeS
Alıntı:
3-5 gün tatile giderim
@Aykut
Alıntı:
Tuvalete giderim
@Arda
Alıntı:
Müzik dinlemek müzik dinleyerek yürüyüş yapmak yada uyumak iyi gelir bana
@RauL
Alıntı:
Uyurum ben
@GüL
Alıntı:
Sıkıştığımda müziği son ses açıp yalnız kalırım kimseyi duymak konuşmak istemiyorum o saat.
@Ayışığı
Alıntı:
Yalnız kalarak ve müzik dinleyerek
@Fearless
Alıntı:
Sıkışmışlıktan ziyade çok bunalmışsam eğer ve öncesinde zaten herşeyi içime attığımdan bardak son damlayı taşırınca kimsenin beni göremeyeceği bir yerde müzik açıp tek başıma ağlamayı tercih ederim.
@Mezarkabul
Alıntı:
Motive etmem, gerekeni yaparım ya da zamana bırakırım.
@Salvo
Alıntı:
Artık düşünmenin bile acı verdiği anda herşeyi kapatıp balık tutmaya gidiyorum rumeli fenerine mükemmel geliyor
@Buğu
Alıntı:
Boyama yapıyorum ben genelde.
Renkler hoşuma gidiyor. Ve sevdiğim müzik eşliğinde yapıyorum. İyi geliyor. =)
@Savay
Alıntı:
Her şeyi bir yana fırlattım.
Çıkar 10 saniye temiz bir hava alırım.
Ardından oturup kendi kendime her şeyin bana bağlı olduğunu söylerim.
Sonra başardığım şeyleri listelerim.
Ardından küçük bir şey yapıp onu bitirmenin verdiği hevesle motive olurum.
@YazYaGmUrU
Alıntı:
Dışarı Çıkar Markete Gider Alışveriş Yaparım . Yada Sokaktaki birine Söverim
Herkese çok teşekkür ederim.




İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.