Konu
:
Ermenistan askerleri cepheden kaçtı
Tekil Mesaj gösterimi
05 Ekim 2020, 20:10
#
1
Çevrimdışı
Lilith
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Ermenistan askerleri cepheden kaçtı
Ermenistan askerleri cepheden kaçtı
Azerbaycan Savunma Bakanlığı, Ermenistan ordusuna bağlı askerlerin cephede yiyecek içecek sıkıntısı çektiğini ve ikmal yapılamadığı için mevzileri bırakıp kaçtığını açıkladı.
Azerbaycan'ın Ermenistan işgali altındaki topraklarını geri almak için başlattığı operasyonlar hız kesmeden devam ediyor.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada Ermenistan ordusuna bağlı askerlerin cephede yiyecek içecek sıkıntısı çektiği ve ikmal yapılamadığı için mevzileri bırakıp kaçtığı aktarıldı.
Açıklamada, şöyle denildi:
* Hadrut’ta Ermenistan Silahlı Kuvvetlerinin 3’üncü Alayı’na bağlı askerler savunma alanında silah, yiyecek ve yakıt sıkıntısı yaşıyor.
* 3’üncü Alay askerleri savunma mevzilerinden ayrıldı.
* Aynı zamanda askeri birliğin şoförleri askeri araç ve ekipmanı atarak savaş alanından kaçtı. İHA
Benzer Konular:
Ermenistan işgalindeki Karabağ’ın sözde liderinden itiraf: Tüm pozisyonları kaybettik
Azerbaycan: Ermenistan Gence’yi vurdu: Ölü ve yaralılar var
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
Alıntı
Lilith
Açık Profil bilgileri
Lilith kullanıcısına özel mesaj gönder
Lilith - Daha fazla Mesajını bul