Konu
:
Akaryakıt İstasyonlarında Kredi Kartı Ödemesi İçin Neden Market İçine Yönlendiriliyoruz?
Tekil Mesaj gösterimi
09 Mayıs 2024, 16:28
#
1
Çevrimdışı
Supervisor
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Akaryakıt İstasyonlarında Kredi Kartı Ödemesi İçin Neden Market İçine Yönlendiriliyoruz?
Akaryakıt İstasyonlarında Kredi Kartı Ödemesi İçin Neden Market İçine Yönlendiriliyoruz?
Artık bazı yakıt istasyonları içeriye gitmeye gerek kalmadan pompa başında pos cihazı bulunduruyor.
Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor...
Alıntı
Supervisor
Açık Profil bilgileri
Supervisor kullanıcısına özel mesaj gönder
Supervisor - Daha fazla Mesajını bul