Konu
:
En son "çok pahalıymış" dediğiniz şey neydi?
Tekil Mesaj gösterimi
09 Nisan 2024, 17:50
#
5
Çevrimdışı
Razor
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: En son "çok pahalıymış" dediğiniz şey neydi?
S23 Ultra'ya o kadar para bayılınca demiştim,vay mübarek vay.
Daha çok gülümse,kronik kötümser.
Alıntı
Razor
Açık Profil bilgileri
Razor kullanıcısına özel mesaj gönder
Razor - Daha fazla Mesajını bul