Alıntı:
İlk gönderen: HaDeS
Bu maç tatil edilmeliydi. Sahaya nasıl yabancı kişiler girer? 
|
Maç bittikten sonra oldu olaylar.
Halkımız iyice manyaklaştı. Altı üstü futbol maçı. İzle keyif al. Kazanmak da var kaybetmekte. Ayrıca bunda kulüp başkanlarının da çok suçu var. Yaptıkları açıklamalarla ortamı sezon başından beri çok gerdiler.
Bu arada Trabzon uzun süreli seyircisiz maç cezası alacaktır. Osayi Samuel de mutlaka ceza alacaktır.