Alıntı:
İlk gönderen: Kafein
Artık bunu her şeye der oldum ya. Ve geçen ıslak mendil gördüm sanırım 70 li idi ve 85 lira falandı. Bim gibi değil de toptan satış yapan bir yerde. Dedim tanesi değildir inş. Fakat öyle idi.
|
Buna pahalı da hafif kalır. Kazık diyoruz buna.