Tekil Mesaj gösterimi
Eski 09 Şubat 2024, 21:17   #3
Çevrimdışı
Kafein
Kafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: En son "çok pahalıymış" dediğiniz şey neydi?

Artık bunu her şeye der oldum ya. Ve geçen ıslak mendil gördüm sanırım 70 li idi ve 85 lira falandı. Bim gibi değil de toptan satış yapan bir yerde. Dedim tanesi değildir inş. Fakat öyle idi.