Konu
:
En son "çok pahalıymış" dediğiniz şey neydi?
Tekil Mesaj gösterimi
09 Şubat 2024, 21:17
#
3
Çevrimdışı
Kafein
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: En son "çok pahalıymış" dediğiniz şey neydi?
Artık bunu her şeye der oldum ya. Ve geçen ıslak mendil gördüm sanırım 70 li idi ve 85 lira falandı. Bim gibi değil de toptan satış yapan bir yerde. Dedim tanesi değildir inş. Fakat öyle idi.
Alıntı
Kafein
Açık Profil bilgileri
Kafein kullanıcısına özel mesaj gönder
Kafein - Daha fazla Mesajını bul