Konu
:
En çok sen...
Tekil Mesaj gösterimi
13 Ocak 2024, 22:15
#
6
Çevrimdışı
Aykut
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: En çok sen...
Alıntı:
İlk gönderen:
Lareina
Güzel yazmışsın emeğine sağlık.
Teeekkur ederim,uzun zaman olmuştu
Dervişe sormuşlar;
Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş;
Allah
için değilse,ikisi de yorar..
Alıntı
Aykut
Açık Profil bilgileri
Aykut kullanıcısına özel mesaj gönder
Aykut - Daha fazla Mesajını bul