Konu
:
En çok sen...
Tekil Mesaj gösterimi
13 Ocak 2024, 21:14
#
4
Çevrimdışı
Aykut
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: En çok sen...
Teşekkür ederim,eksik olmayın.)
Dervişe sormuşlar;
Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş;
Allah
için değilse,ikisi de yorar..
Alıntı
Aykut
Açık Profil bilgileri
Aykut kullanıcısına özel mesaj gönder
Aykut - Daha fazla Mesajını bul