Alıntı:
İlk gönderen: Candres
her türlü eleştiye varım insanların beni sorgulamasınada varım ama en azından arkasından konuştuğum insanlarla muhabbetler etmedim hiçbir yerde yaptığım hatalar illaki olmuştur lakin çok şükür karakterim sağlam
Polemickten uzak durmaya çalışıyorum cevap verme gereği hissedersen özelden tartışabiliriz bu konuyu.
|
Ne yaşadın, neler oldu hiç bilmiyorum. Amacım polemik değil, sadece öneri.