Alıntı:
İlk gönderen: Mezarkabul
İstanbulspor bu sene kesin düşecek. En büyük suçlu da başkanın ta kendisi... Kazanabilecekleri bir maçta, futbolcuların isteği dışında takımı sahadan çekti. Hem hükmen mağlup oldu hem de 3 puan silindi.
|
Katılıyorum sana. İstanbulspor gibi köklü bir kulübü bu hale getirenler hesap vermeliler