Burası için diyeyim çok kişi tanımıyorken şu an gerçekten arkadaş dost diyebileceklerim oluştu. Bir mesajla da olsa nasılsını eksik etmeyenler o kadar kıymetli oldu ki. İnsan kendini yalnız hissetmiyor. Hele ki zor zamanlarda yazanlar oldu. İyi ki dedim.