Cevap: İyi ki Doğdun Dea Dia!
İlkini düşününce evet biraz öyle olmuş. Şaka şaka, düşünülmek çok güzel bir şey, konuyu görünce çok mutlu oldum. "Yaşlanıy..." bunun devamı gelseydi, bende sana diğerini söylerdim. Söylemediğin için şey etmiyorum.
Çok tşkr edrim. Çok mutlu oldum, ne diyeceğimi de unuttum. Bugün gün boyu deprem derken baya sıkıntılı birgün oldu. Ama şimdi çok mutlu oldum sayende. Sende iyi ki varsın ve çok sevildiğini biliyorsun zaten.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|