Mersin Valiliğinin 7. Saatten Sonra Okulu Tatil Etmesi
Bugün Mersin Valiliği saçma sapan bir uygulamaya imza attı. Dün AFAT sağanak yağış ve sel uyarısı yapmış olmasına rağmen tatil kararı alınmamıştı. Bugün kötü hava şartları altında öğrenciler okula geldi. 8 saatlik dersin 7 saatini işlediler. Tenefüste tatil haberini aldık. Öğrencilere İstiklal Marşı okutup yolladık. Bir çok öğrenci okulda beklemek durumunda kaldı. Çünkü servisler öğrencileri yine her zamanki saatinde aldı.
Oysa ki tatil kararı dün alınmış olsaydı. Öğrenciler bu çileyi çekmezdi. Sadece bir saatlik ders işlemediğimizle kaldık.