Şimdiye kadar uygun bulmadığım kişilerle ilişki yaşamadım. Ama şu da var; tam da benim kafadan dediğim kişinin içinden canavar çıktığını farkettim. Kimse kendisi olmuyor onu anladım. Sadece görünmek istediği kişi taklidini yapıyorlar sonradan uygun olmadıklarını görüyorsun. Kötü de olsa iyi de olsa karakterini yansıtsın, kendisi olsun herkes.