Cevap: Aşık olmam dediğiniz özellikteki birine aşık oldunuz mu?
Evet oldum. Hayatımda bir kere aşık oldum, o da "asla birlikte olamam" dediğim özelliklere sahip bir insandı.
İnsan çok sevince, o "asla" dediği şeyler birden yok oluveriyor gözünde. Bana öyle oldu, bilmiyorum.
|