Evet, görmek istediklerimi gördüğüm için aşık olduğumda kötü özelliklerinin farkında olmadım.. Ya ben aptaldım ya da onlar iyi oyuncuydu.. Aşk zaten mantıklı insanın yapabileceği bir şey değil, dengesizlik işi..