Çok saçma bulduğum sözlerden birisi. Emek ve çaba içinde olunan bir ilişki yolda kalan arabayı arkadan ittirmeye benziyor. Sevgi varsa zaten insan içinden gelerek hareket eder, içinden yapmak gelmiyorsa zorlamakla olmaz. Sevgi de bitmişse böyle sözler sadece lafta kalır.