Alıntı:
İlk gönderen: Tupac
Bu şarkıyı rap kategorisine koyuyorlar mı gerçekten (:
Ya Ben Anıl Piyancı'yı 5 senede hazmettim , Hala Taladro va rapçi değil derim bunları hazmedemem
|
Yani,Sefo veyahut türevleri gibi mumble wack MC'leri bile listelere koyuyorlar artık.Tek amaç dinlenme sayısı oldu.
Piyancı,Joker'den diss yedikten sonra bozdu kendini hayli,ya da Mete bozdu sanırım bunu değişik.Bilmiyorum Rap dediğin melankoli olur,arabeskçiler bu kategoriye giremez.O yüzden Taladro gibileri de sürekli sınıfta kalacak.