Cevap: Ceza - Holocaust Puanla, Yorumla
Seni ve Yunus Abi'yi hiç sevemedim nedense Bilgin Abi.Biriniz Pesimist takılıyor ötekiniz ise hızlı konuşarak flow yaptığını zannediyor,halbuki bu flex.Bunu en iyi atanlardan örnekler de mevcut.(Tankurt Manas,Kurşun,Old G)
Yine de adamlar Rap Camiası'nın kült isimleri tabii.Bu yüzden de saygı duyulması çok doğal ve duyulmalı da.
Şarkı benim için 10/7.

Daha çok gülümse,kronik kötümser.
|