Cevap: Bir kitap yazacak olsaydınız " ne hakkında yazardınız? "
Muhtelemen kendi hayatım olurdu. Benimle yok olup gitmemeli bu hayat

ATATÜRK'ü dinleyerek büyümüş bir çocuksanız, masal kahramanlarına gerek duymazsınız.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|